Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Blizzard opóźnia debiut 4. sezonu Diablo 4, ale za to wielkie zmiany w przedmiotach przetestujemy już wkrótce
Czwarty sezon Diablo 4 został opóźniony, ale za to gracze dość szybko dostaną szansę na przetestowanie nadchodzących nowości. Twórcy ze studia Blizzard Entertainment podzielili się tymi i innymi informacjami w ramach zapowiadanego tydzień temu nowego odcinka transmisji „Pogawędki przy ognisku”.

W trakcie streamu z udziałem Adama Fletchera (dyrektora ds. społeczności), Joego Piepiory (zastępcy reżysera), Adama Jacksona (głównego projektanta klas) oraz Charlesa Dunna (zastępcy projektanta Diablo 4) zdradzono, że 4. sezon gry rozpocznie się 14 maja. To nie pierwsze opóźnienie – po ostatniej obsuwie datę zakończenia trzeciego sezonu podawano na 16 kwietnia.

Jak tłumaczą twórcy, zmiana terminu to efekt implementacji ogromnych zmian w systemie przedmiotów. Te mają sprawić, że porównywanie zdobytych łupów będzie znacznie łatwiejsze niż dotychczas, m.in. poprzez zmniejszenie liczby afiksów (przede wszystkim pozbycie się tych co bardziej sytuacyjnych). Pojawi się też możliwość wymiany legendarnych i unikalnych przedmiotów, a te drugie zaczną wypadać na wcześniejszym etapie rozgrywki niż obecnie.

Spore zmiany dotkną też klasy, które mają być bardziej „otwarte” i „zdolne do adaptacji”. Do tego dojdą modyfikacje w trybie hardcore (dość ważne: z gry zniknie eliksir tymczasowo pozwalający uniknąć śmierci) oraz tzw. endgame (do którego gracze dotrą znacznie szybciej niż obecnie), a do gry trafi więcej opcji wytwarzania przedmiotów.

Choć na debiut tych przeróbek poczekamy dłużej, same zmiany będzie można przetestować dość prędko. Od 2 do 9 kwietnia będzie dostępny Publiczny Serwer Testowy 4. sezonu Diablo 4 (Public Test Realm, w skrócie PTR). Pozwoli on na sprawdzenie przygotowywanych poprawek, a do tego zaoferuje opcje „wzmocnienia” postaci (m.in. natychmiastowy awans do 100. poziomu), by nie tracić czasu na rozwój bohatera.

Źródło:
Jakub Błażewicz - GRY-OnLine
Klemens
2024-03-21 13:17:53
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow